New logo faculty social sciences
univ logo

שירותים לסטודנט

 

כיתות לימוד:
הלימודים בחוג מתקיימים בכיתות הלימוד של אוניברסיטת חיפה. כיתות הלימוד חדישות ומאובזרות - רשת אלחוטית של הקמפוס, ציוד אור-קולי, שקעי חשמל בשולחנות ומבנה כיתה המאפשרת למידה מתקדמת.
אנו ממליצים לתלמידים להצטייד במחשב נייד פרטי לצורך לימודיהם, שכן רוב חומרי הלימוד זמינים באתרי הקורסים במערכת ה-Moodle של החוג.

חדרי דיונים לעבודה בקבוצות:
מרבית הלמידה שאינה בשעות ההוראה הפרונטליות מתבצעת בקבוצות לימוד קטנות. לשם כך מצויד בניין ג'ייקובס במספר חדרי דיונים לשימוש תלמידי הפקולטה לניהול. מפתחות לחדרי הדיונים זמינים במזכירות הפקולטה לניהול הנמצאת בקומה השישית בבניין (חדר 605). הבניין פתוח בימים א'-ה' עד השעה 21:45 (למעט בחגים וחופשה מרוכזת - פירוט והודעות מיוחדות מתפרסמים באתר האוניברסיטה ודרך מזכירויות החוגים).
חדרי עבודה בקבוצות קיימים גם באגף החדש של ספריית האוניברסיטה. חדרי הדיונים מצוידים בנקודות תקשורת ומסך LCD אליו ניתן לחבר מחשב נייד לצורך עבודה משותפת. חדרי הדיונים פתוחים בשעות הפעילות של הספרייה וניתן להזמינם מראש דרך מזכירות הספרייה בטלפון: 04-8240289.
בנוסף לחדרי הדיונים קיימות בספרייה עמדות לעבודה עם מחשבים נייחים ו/או עם מחשבים ניידים ואולמות קריאה מרווחים.

התחברות למערכות ממוחשבות:
ספרייה - התחברות לשירותי הספרייה מרחוק (לא מתוך קמפוס האוניברסיטה) נעשית מאתר הספרייה  (לבחור ב"התחברות מהבית") בעזרת שם משתמש וסיסמא של חשבון הדוא"ל ב-campus. חשוב להדגיש כי החיפוש ב-Google Scholar וקישור לטקסט מלא הקיים בספרייה, אפשרי רק לאחר ההתחברות הקישור שמופיע לאחר מכן. כך גם לגבי גישה למאגרי מידע ופריטים אלקטרוניים.
את השם והסיסמא ניתן למצוא דרך פורטל המידע ושירותים לסטודנט (ב"פרטי חשבון דואר אלקטרוני"). החיבור לפורטל זה הוא דרך מערכת ה-SSO שם שם המשתמש והסיסמא הם מספר תעודת הזהות (9 ספרות של תעודת הזהות, אם טרם שונתה הסיסמא). בפורטל המידע והשירותים ניתן לראות גם את פרטי חשבון שכ"ל, בחינות, ציונים, הזמנת אישורים ועוד.
אתרי קורסים - חיבור למערכת ה-HighLearn נעשית ע"י הקלדת מספר תעודת הזהות של הסטודנט (9 ספרות) בשם המשתמש והסיסמא. לאחר ההתחברות ניתן לשנות את הסיסמא וההגדרות השונות בלחיצה על שם המשתמש בו מחוברים.
תמיכה - במידה ואתם נתקלים בבעיה בחיבור לשירותי האוניברסיטה בממוחשבים, ניתן לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב. אם ישנה בעיה בהגדרות הדפדפן ניתן להעזר גם בהנחיות של היחידה להוראה נתמכת מחשב.
למוקד התמיכה בפייסבוק הקישו כאן 

נגישות:
סטודנטים בעלי צרכים מיוחדים ולקויות למידה מוזמנים לעיין בחוברת נגישות השירות של דיקנאט הסטודנטים למידע על השירותים והזכויות שלהם באוניברסיטה.

facebook-icon youtube-icon youtube-icon

צור קשר

bschool@hevra.haifa.ac.il

בניין רבין קומה 9, אוניברסיטת חיפה,
שדרות אבא חושי 199, הר הכרמל,
ת"ד 3338, חיפה 3103301

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאוניברסיטת חיפה | הפקולטה למדעי החברה

© 2024 כל הזכויות שמורות לאוניברסיטת חיפה | בוצע ע"י צוות מחשוב של הפקולטה למדעי החברה