mba logo heb

apply button

univ logo2

שירותים לסטודנטים

רשת חברתית:
מעבר ללמידה דידקטית ופרונטאלית משקיע החוג רבות ביצירת קהילה פעילה ברמה האקדמית ואווירה לימודית ומשפחתית ברמה החברתית.
תקשורת בין הסטודנטים, מעבר לימי הלימוד, מתקיימת ברמה האישית, בקבוצות הלמידה ובפורומים של הקורסים השונים דרך אתרי הקורסים במערכת ה-Moodle של החוג.
נוסף על פעילותם של הסטודנטים בקהילות מקצועיות ואקדמיות וברשתות החברתיות, פועלת קבוצה הסגורה לתלמידי וסגל החוג ברשת ה-Facebook (הקבוצה מוגבלת רק לתלמידים וסגל, מי שמעוניין לקבל מידע שוטף ואינו נכלל על קבוצות אלו, ניתן להכנס לדף הפייסבוק של החוג). הקבוצה מאפשרת שיתוף בלתי-פורמאלי של תחומי עניין משותפים, דיונים הנוגעים לנושאים הנלמדים ומוצאים שוב ושוב ביטוי בחיי היומיום. בקבוצה מתפרסמות מגוון של הצעות עבודה המגיעות לחוג ולסגל הרלוונטיות לתלמידים.

כיתות לימוד:
הלימודים בחוג מתקיימים בכיתות הלימוד שבבניין ג'ייקובס בקמפוס הר הכרמל של אוניברסיטת חיפה. כיתות הלימוד חדישות ומאובזרות - רשת אלחוטית של הקמפוס, ציוד אור-קולי, שקעי חשמל בשולחנות ומבנה כיתה המאפשרת למידה מתקדמת.
אנו ממליצים לתלמידים להצטייד במחשב נייד פרטי לצורך לימודיהם, שכן רוב חומרי הלימוד זמינים באתרי הקורסים במערכת ה-Moodle של החוג.

חדרי דיונים לעבודה בקבוצות:
מרבית הלמידה שאינה בשעות ההוראה הפרונטליות מתבצעת בקבוצות לימוד קטנות. לשם כך מצוייד בניין ג'ייקובס במספר חדרי דיונים לשימוש תלמידי הפקולטה לניהול. מפתחות לחדרי הדיונים זמינים במזכירות הפקולטה לניהול הנמצאת בקומה השישית בבניין (חדר 605). הבניין פתוח בימים א'-ה' עד השעה 21:45 (למעט בחגים וחופשה מרוכזת - פירוט והודעות מיוחדות מתפרסמים באתר האוניברסיטה ודרך מזכירויות החוגים).
חדרי עבודה בקבוצות קיימים גם באגף החדש של ספריית האוניברסיטה. חדרי הדיונים מצויידים בנקודות תקשורת ומסך LCD אליו ניתן לחבר מחשב נייד לצורך עבודה משותפת. חדרי הדיונים פתוחים בשעות הפעילות של הספרייה וניתן להזמינם מראש דרך מזכירות הספרייה בטלפון: 04-8240289.
בנוסף לחדרי הדיונים קיימים בספרייה עמדות לעבודה עם מחשבים נייחים ו/או עם מחשבים ניידים ואולמות קריאה מרווחים.

התחברות למערכות ממוחשבות:
ספרייה - התחברות לשירותי הספרייה מרחוק (לא מתוך קמפוס האוניברסיטה) נעשית מאתר הספרייה  (לבחור ב"התחברות מהבית") בעזרת שם משתמש וסיסמא של חשבון הדוא"ל ב-campus. חשוב להדגיש כי החיפוש ב-Google Scholar וקישור לטקסט מלא הקיים בספרייה, אפשרי רק לאחר ההתחברות הקישור שמופיע לאחר מכן. כך גם לגבי גישה למאגרי מידע ופריטים אלקטרוניים.
את השם והסיסמא ניתן למצוא דרך פורטל המידע ושירותים לסטודנט (ב"פרטי חשבון דואר אלקטרוני"). החיבור לפורטל זה הוא דרך מערכת ה-SSO שם שם המשתמש והסיסמא הם מספר תעודת הזהות (9 ספרות של תעודת הזהות, אם טרם שונתה הסיסמא). בפורטל המידע והשירותים ניתן לראות גם את פרטי חשבון שכ"ל, בחינות, ציונים, הזמנת אישורים ועוד.

השאלה בין-ספרייתית - קיימת אפשרות להשאלת מאמרים וספרים ללא תשלום מן הטכניון, במידה ואינם קיימים בספריית האוניברסיטה. השירות מתבצע ע"י מחלקת ההשאלה הבין-ספרייתית. כדי לבקש את השירות יש להיכנס לאתר הספריה ולבחור שם בכפתור השאלה בין-ספרייתית.

אתרי קורסים - חיבור למערכת ה-Moodle נעשית ע"י הקלדת מספר תעודת הזהות של הסטודנט (9 ספרות) בשם המשתמש והסיסמא. לאחר ההתחברות ניתן לשנות את הסיסמא וההגדרות השונות בלחיצה על שם המשתמש בו מחוברים.
תמיכה - במידה ואתם נתקלים בבעיה בחיבור לשירותי האוניברסיטה בממוחשבים, ניתן לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב. אם ישנה בעיה בהגדרות הדפדפן ניתן להעזר גם בהנחיות של היחידה להוראה נתמכת מחשב.
למוקד התמיכה בפייסבוק הקישו כאן 

נגישות:
סטודנטים בעלי צרכים מיוחדים ולקויות למידה מוזמנים לעיין בחוברת נגישות השירות של דיקנאט הסטודנטים למידע על השירותים והזכויות שלהם באוניברסיטה.