mba logo heb

apply button

univ logo2

פרסומים בתקשורת

טורים קבועים ובלוגים

לטור של פרופ' שיזף רפאלי ב"כלכליסט"- לחצ/י כאן

לבלוג של ד"ר דיוויד בודוף בניו יורק טיימס- לחצ/י כאן

ראיונות עם חברי סגל החוג

ראיון עם ד"ר דפנה רבן ועם הילה קורן, דוקטורנטית בחוג למנהל עסקים במסגרת כתבה בגלובס "חוכמה ההמונים: הכלי שחברות הענק כבר אימצו בחום"

ביום ד', 02-01-2013, התראיין פרופ' שיזף רפאלי מהחוג למנהל עסקים בתוכנית "מה בוער?" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל בנושא "ההבדל בין סקרי טלפון לסקרי מחשב". להאזנה (החל מהדקה ה-34:10)- לחצ/י כאן

ביום ד', 16-01-2013, התראיין פרופ' שיזף רפאלי ב"שעה הבין לאומית" ברשת ב' על הכרזת פייסבוק על Graph Searsh, שרות שיאפשר חיפוש בSocial Graph. אמנם המניה של פייסבוק ירשה בתגובה אבל TechCrunch טוענים שזו לא רק קריאת תיגר של פייסבוק על גוגל, זה ממש דבר גדול. להאזנה (החל מהדקה ה-36:00)- לחצ/י כאן

ביום ה', 17-01-2013, התראיין פרופ' שיזף רפאלי מהחוג למנהל עסקים בתוכנית "מה בוער?" עם רינו צרור בגלי צה"ל בנושא "סקרים אינטרנטיים לעומת סקרים אחרים". להאזנה (החל מהדקה ה-36:54)- לחצ/י כאן

ראיונות עם ד"ר דפנה רבן ופרופ' שיזף רפאלי התפרסמו במגזין סופיה- כתב עת סטודנטיאלי למדע ולפילוסופיה. לקריאה- לחצ/י כאן

פרסומים שונים - מאמרים, כתבות והרצאות

מאמרים

"האם היצף הידע מטמטם אותנו?" מאת ד"ר דפנה רבן, מתוך אתר The Marker

כתבות

״האם צוק איתן היה מלחמת הווטסאפ הראשונה?״ - ממצאי מחקר שנערך בשיתוף החוג לניהול מידע וידע, המרכז לחקר האינטרנט והמכללה האקדמית עמק-יזרעאל, בנושא שימוש בווטסאפ במהלך ״צוק איתן״, פורסמו במגזין העין השביעית.

הרצאות

סדרת הרצאות של פרופ' שיזף רפאלי ברשת א' בתוכנית "אקדמיה ב-א'" בהגשת ברוך אסקרוב.